Jeď abys žil...a žij abys jel...

A zatím co já naříkám na zimní poměry...

23.02.2013 14:25

kamarád a člen klubu Oskar, ve své jižní destinaci v klidu a pohodě jezdí...sníh nesníh...led neled...

a poslal pár fotografii ze svých cest...

klobouk dolů...pravím s uznáním...

sviští si osmdesát na tacháčku co mám i na svým cx...

ale my jak nemáme kolem silnic zeleno...

máme s mým cxem panickej strach z technický soli...a ta v potravinách nám úplně stačí...

a navíc mám děsně zapadanej výjezd z garáže...tam jsou snad tři tuny sněhu...je to do kopce a mě se nechce házet...

čekám na sluníčko...

tak Oskare, ať ti to stále jezdí tak dobře jako teď a bacha na ledové plotny...já zatím stále spočívám raději v náručí

horký plotny doma v kuchyni :-)) zdraví tě Wilda.

Zpět

Vyhledávání

© 2012 Všechna práva vyhrazena.