Jeď abys žil...a žij abys jel...

Ač je to k nevíře, je to tak...

03.05.2012 20:29

S nadešlým krásným jarem vysychá nám nějak inspirace k takovému tomu zamyšlení nad motorkářským životem, která tak náramně kvete za dlouhých zimních večerů...a nevysychá nám jen ona, vysychají nám i meze a tedy...zkrátka času není nazbyt a člověk se věnuje té jarní eufórii rozpuku...jako třeba líbání se pod rozkvetlejma třešněma a tak...takže...kdybych tak zejtra nemusel do tý práce...a já bych nemusel...mě by všici mohli políbit...a jsme opět u těch třešní a já končím podumání dnešní... zkrátka v sobotu vyrazíme a víc snad nemusím říkat...hodně zdaru a šťastných kilometrů přeje Wilda.

a vobrázek nějakej si dáme...jdu hledat... 

a kdo čekal erotickej bude zklamanej...

no tak tedy, dámy prominou nám...když máme to Máchovské jaro...

dopřejeme si jeden...

nevinnej...a ta moje saň mě třeba vo víkendu ani ven nepustí...

Zpět

Vyhledávání

© 2012 Všechna práva vyhrazena.