Jeď abys žil...a žij abys jel...

Classic show Brno

18.03.2013 22:11

Na netu jsem narazil na tuto akci a podle fotek z minulých dvou ročníků jsem se rozhodl, že se tam musím podívat a protože nikdo nechtěl jet se mnou, tak jsem ráno po práci v sobotu sedl na vlak a sjel do Brna. Galerie je kousek od nádraží a už před halou stálo několik historických zetorů a pár nových a krásně zrenovovanej bus RTO. Zavzpomínal jsem, jak nás tyto stroje vozily. Po zaplacení vstupného jsem vstoupil do bývalé tovární haly, kde stály nádherné auta i motorky, ale žádné plasťáky, ale /jak tam napsal Martin a Oskar, tak mě to vyskočilo, tak pokračuju druhou částí/pořádné klasické stroje. Stála zde řada starých Nortonů, ale i super retro novinka za půl míče, ale nádherný kafáč. Bylo zde několik Jawiček, ale hlavní tahák pro mě byly motorky dělané podle našich Jawiček a Čz nebo s těmito motory. Stály zde čínské variace na kejvu dvěpade, zajímavá čínská 250 panelka v rámu 640,vývozní angličanka 250 ČZ 471 Sport, 638 s motorem Rotax. Krásné byly ItalJety s motory ČZ 125 a Jawa 350, Socovely s motory CZ 125 a 150, ruský moped se Stadionem aj. K vidění byly ješte Velorexy a Ogary a jiné motorky a množství krásných autíček jako Brouk,Mercedesy, capri atd. Prostě bylo se na co dívat a v patře byla provizorní kavárnička s výstavou krásných kreseb a obrazů. To jsem si vzpoměl na wildu,který by to asi lépe ocenil než já, ale byly pěkný, hlavně letadla, voj. technika a auta. Výstava se mě moc líbila a kdo nebyl může litovat, nebo se alespoň podívat na net, kde určitě budou fotky z letoška. 

Karel.

A já musel bejt potupně v práci...ale co naděláš, kačky jsou potřeba a pojedu příště Wilda.

Zpět

Vyhledávání

© 2012 Všechna práva vyhrazena.