Jeď abys žil...a žij abys jel...

Kácov

24.08.2018 16:14

Kácov 2018

 

 

 

Protože jsem měl přece jen trochu výčitky, že jsem letos nenaplánoval žádnou klubovou dovolenou nebo akci a nikdo jiný to za mě neudělal, vymyslel jsem víkendovou vyjížďku do Kácova a to taky proto, že je tam muzeum českých motorek, které Pavel vychválil, když tam byli s mělničákama a já tam nebyl. To mám mínus body. termín by zvolen na sobotu 4.8. 2018 a ubytování v kempu Na Žabkách, kde jsme v minulosti byli s pinckama a taky proto, že tam mají dobré pivko z Kácovského pivovaru. Jako vždy se nahlásilo minimum lidí a nakonec nás jelo dost. Chaty byli původně jen 2, ale nakonec nikdo stan stavět nemusel, byli ještě nějaké volné, asi se podepsal stav vody v řece a minimum vodáků. Pavel dostal nápad, že pojede na pinckovi a tak aby nejel sám, tak jsem ho podpořil se svým mustošem a Zdenda s jednosedadlákem. Sobotní ráno přijel ke mě Jindříšek se sajdičkou a po dávičce vyrážime. Teda ne hned, protože po vytáhnutí mustoše zjišťuji, že mám prázdné přední kolo. Na opravu není čas a tak vyndávám jiné z jiného pincka, přehazuju a jedu, ale ne na místo srazu s ostatními na benzínkku do Heřmaňáku, ale k Pardubicícm, kde stojí a volá o pomoc Láďa z Hradce s prázdným zadním kolem na kejvačce. Beru tedy v garáži duši spravenou slovákama na Tour de prdle a s Jindříškem jedeme na záchrannou akci. Povedlo se duše vyměněna a valíme zpět do Heřmaňáku, kde dotankujeme a všichni společně rachlostí mého mustoše valíme na Kácov. Cesta ubíhá v poklidu a pohodě a těsně po poledni jsme na místě. Zavrhujeme oběd v přeplněné restauraci a jedeme se nejdřív ubytovat do kempu, kde už na nás čeká kácovské pivko a také nějaká klobáska nebo gulášek a tak většina se na to hned vrhne a ani nejede zpět do města na oběd a do muzea. Někteří tam už byli. Asi 5 nás teda zaťuká na dveře muzea kousek nad náměstím a prohlížíme krásné české stroje za povídání a trochu přehánění pana majitele. Mě ale trochu přibarvování a trocha báchorek nevadí, vím o tom své, ale pro laika to může být i zábavný. Motorky tam jsou pěkný a muzeum stojí za prohlédnutí. Za mě dobrý. Vracíme se do kempu a jdem kapku  zamávat se zásobama kácovského pivka a taky se trochu vykoupat v řece, protože vedro je opravdu velké, jako letos celé léto. Navečer nám ještě přijel pomoc františek Geršlů a tak nás večer uléhalo 16 ve čtyřech chatkách. Dobrá účast. V noci za námi nečekaně přijel Petr z Melecháče, je to prostě noční jezdec, ale to jsem zjistil až ráno, v době jeho příjezdu jsem už spal. Ráno jsme pak trochu pokecali a ti uspěchaní a netrpěliví se vydali pod černými mraky k domovu. Nedali si vymluvit, že bude pořádně pršet a i dědci se nechali zblvnout Zdendou a vyrazili k domovu. Po kilometru začal chcavec a doprovázel je až domů. To my rozvážný jsme si dali od paní hospodské ranní gulášovku a kávičku, počkali na sluníčko a v pohodičce bez jediné kapičky jsme dorazili k domovu. Sice asi o dvě hoďky déle, ale suchý a spokojený. Myslím, že to byla pěkná akcička klubu a přátel a určitě letos ještě nějaká bude. Tak ježdění a pinckům zdar.

 

Zpět

Vyhledávání

© 2012 Všechna práva vyhrazena.