Jeď abys žil...a žij abys jel...

Každoroční výstava Motorkářská...

07.03.2017 19:44

Tak jako každý rok, konal se motosalon a tentokrát v Praze..když pomineme, že nám tehle takový náš motosvátek stěhují každý rok sem a tam, jak pověstná kočka koťata, tak každý rok víc a víc dávají nám nějak zarputile najevo, že na nás chtějí trhnout co nejvíc a že pokud nejsme zrovna zazobaní snobové, že o nás prakticky nestojej...konstruktéři tlačí výstroj a výbavu motorek někam mezi roboty a každý hňup by chtěl mít v motorce nejmíň stovku koní a letět někudy jak pošuk, ač podle vyhlášky by měl jet jen devadesát... no to jsou ty paradoxy...prohlédli jsme si výkřiky nové techniky...nové krásné modely motorek...nějaké to děvčátko...potkali se s kamarády...a vo to asi šlo nejvíc a nažhavili jsme se především na novou sezónu a v sobotu pak bylo tak nádherně, že já šel a voprášil toho svýho znova moderního Skramblera vod pilin, co se na něm za zimu od cirguly usadily a jelikož piliny neškrábou ale leštěj, začal se blýskat jak zbrusu novej, byť je mu už nádherných třicetšest let a já namontoval čerstvě dobytou baterku a protože jsem přišel na to, že se nesmí zavírat benzín, tak jsem zastartoval a na třetí otočení motor váhavě začal bublat a garáží byl cejtit líh, co nám ti zelení idioti stále cpou do toho benzínu, ale jak se motor trošku ohřál, těšil se na tu první jarní projížďku víc než já, jen si vrněl a nějaký nový mašiny mohli nám bejt ukradený... a voblík jsem se a vyrazil a tah motoru zdál se mě uplně dostatečnej a protože u nás teď opravili chlapci těma zlatejma lopatama hrozný kvantum okresek, byla to neuvěřitelná paráda,,,Brod...Světlá nad Sázavou...Humpolec...a opět Brod a pak ještě směr Golčův Jeníkov...no prostě já s tý svý krásně zralý motorky vůbec nechtěl slézt...až na pumpě v Oklrouhlici jsem si slez pro tři láhvový...brod, kozlíka a humpolec a pak jsem si vychutnal tu dvanácku kilometrů domů a doma si vychutnal ty vzpomínkový dvanácky...a ve vejfukách zase zak krásně tiše lupalo jak chladly... jo, je to zase tady ! a příště je na řadě můj šestnáct let starej čtyřvál...

A za pár let, když bude předchozí majitel náležitě pečovat vo lak, půjdu do týhle nádherný Kawasačky...protože těch třista papírů musím letos vrazit do nový střechy na baráčku, aby nepršelo na mě a ty tý mý postarší holky...

 

Zpět

Vyhledávání

© 2012 Všechna práva vyhrazena.