Jeď abys žil...a žij abys jel...

Melechovský okruh 2017

03.09.2017 19:28

Tak máme za sebou prázdniny a taky tradiční "Válku gangů" na Melechovském okruhu. Bohužel letos byla účast od nás více než mizerná a pominuli Wilíka, který přijel pozdě a zúčastnil se jen v roli pozorovatele, tak jsem jel jen já sám. Však se Petr divil, že nedáme dohromady ani družstvo. Já jsem přijel do Ledče v sobotu ráno, protože jsem byl v práci a tak jsem jen doma přeskočil na jinou motorku a valil do Ledče. Dorazil jsem na své "Konopnici" a čekal, zda od nás někdo přijede, aby jsme dali dohromady družstvo, bohužel nic. Pak jsem byl osloven trojicí kamarádů, kteří hledali někoho na doplnění družstva a s jedním z nich jsem před několika lety jel také v družstvu. Pátýho nám přidělila Martinka a tak jsme jako družstvo č. 13 s názvem "Vítr ve vlasech" vyrazili na motokrosovou trať, kde nás čekal zkrácený okruh, protože po páteční bouři byla vyplavena nejen stodola v místě konání srazu, ale i trať. Toto jsme zvládli vcelku dobře a tak mohli pokračovat na další úkol, což byla jízda na slepo a dále na test, kde byly letos jen forky rámů a úkolem bylo uhádnout z jakého jsou typu. Složitější to bylo proto, že letos to byli nejen Jawky a čezetky, ale i motorky z NDR, tj MZkty a Simsoni. To nám však docela vyšlo a tak jsme mohli pokračovat ns známou zastávku autobusu, kde se tradičně tlačí motorka na čas. Na to, že jsme byli v týmu tři více jak padesátníci byli jsme průměrní a tak jsme se mohli směle vydat na další test, kde jsme se ukázali v dobrém světle a ani poslední úkol, již na základně, kterým ale nebyla jízda zručnosti, ale šroubování matek a šroubů na drátěnou konstrukci. Vyhodnocení nás velmi potěšilo, protože jsme nakonec získali 3. místo a tak nám do kroniky přibyl již druhý diplom. Po vyhlášení výsledků jsem se již nemohl účastnit společné vyjížďky, protože jsem musel vyrazit k domovu nechť jsem ráno musel vstávat do práce. Akce byla jako vždy super a to hlavně díky Petrovi Soukupovi a tak budu doufat, že příští rok nebudu muset do práce a budu moct posedět a pokecat a taky snad nás přijede víc a dáme dohromady svoje družstvo. 

 

Zpět

Vyhledávání

© 2012 Všechna práva vyhrazena.