Jeď abys žil...a žij abys jel...

Moje cestování

05.05.2013 20:40

V pondělí jsem odjel na své cestovatelské třindě 634, Konopnici na firemní chatu na Dolní Malou Úpu, což je od nás asi 130 km + to co najedete, než chatu najdete. I když počas nebyl nic moc, tak jsem do pátku najel asi 600 km. Byl jsem se podívat na muzeu v Loukově, kde pan Bujárek sbírá nejen motorky, kterých má asi třicet, asi šest starých aut, ale i množství rádií, foťáků, stabiláků, psacích strojů a pod. 1.5. jsem se zajel podívat na vzpomínkovou jízdu do Trutnova, kde se nás v chladném zamračeném počasí sešlo jen 10 a já jedinej na Jawce. Projeli jsme po okolí Trutnova a při zpáteční cestě jsem se zajel podívat do Janských Lázní, kde jsem se podivoval, co zde můžou léčit, protože zde jsou jen samé kopce a schody a tak asi kdo vyleze zpět na kopec od kolonády dostane potvrzení, že je zdravej. Zajel jsem se taky podívat do Polska, kde jsem projel polskou obdobu špimdlu, městečko Karpacs a v Kowarech jsem prošel Park miniatur, což jsou v pěkném parčíku a poté v hale vystavené modely různých existujícíh staveb z místní části Polska ale i Čech, které vypadají na fotce jako letecký snímek. Bohužel v těch kopcích bylo stále kolem 4 až 10 st.C. a mlha, mlha, ale dole to bylo lepší. Jawča jako vždy šlapala bez jediného zaváhaní a jen jsem jí trochu zas.... Bylo to OK.

A já si drze dovolím přidat krásnou Jawičku ilustrační

a vyjádřit potěšení a zároveň zármutek, že jsem nemohl zatím ještě jet taky... Wilda.

Zpět

Vyhledávání

© 2012 Všechna práva vyhrazena.