Jeď abys žil...a žij abys jel...

Novinka důležitá, když mi ještě nepracuje kalendář akcí

11.05.2012 20:23

Když Nám ještě nepracuje kalendář akcí a tak já se zde pokusím vyjmenovat ty, které se mi tu rýsují a to...31.8-2.9., tedy koncem srpna, se koná sraz sidecárů v Karlovicích v našich nádherných horách Jesenických a já jako chlap se přiznávám, že se mi ztratila v meilu nepozorností vpravdě trestuhodnou,Stáňkou zaslaná netová pozvánka...když sem Staňko dočteš, pošli ji znovu...ovšem a znovu důrazně upozorňuji, že je to sraz sidecárů a že jsme club sidecárů a tedy by se slušelo nepropadat pohodlnosti a dostát jména našeho klubu...což tedy říkám z pouhé lítosti, že jsem se tam na sidě dřel loni s Kaštanem sám :-))...a další akce která se nese v duchu Hamletovského dilematu, je akce jizda malých kubatůr letem světem na Pasohlávky, kterou pořádají přátelé klubu, Zdenda a Míra a já, protože jsem byl se svojí postavou vzat na milost, mohl bych jet jako doprovodné vozidlo na své pohodové saidě a nádherně se projet krajinou tím stadioňáckypionýrským tempem...a ta se koná 24.5.  leč já mám 25.5. jet jako to samé doprovodné vozidlo, jen za volantem H1, na rybářskou výpravu naší firmy do Nových Hradů...což je léty prověřená a zažitá akce...no a do třetice, naplánovali jsme si my pozůstalí ukrajinští, že bychom se v pátek 15.6. vypravili do našich Českých destinací a to přímo na Krásnou Šumavu...na Kvilldu, normální i Horskou...na Srní...na Borovou ladu, do Kašperských Hor, Prachatic, Železní Rudy a především do nádherné letní vůně Šumavských horských luk a lesů...a kdo dočte tento článek až sem, je srdečně zván také a já věřím, že ta dlouhá štreka nás bez problémů všechny pobere...no a samozřejmě Mělník...Lhotka...jestli se nepletu tak  6-8.7, poté bude i náš srazík klubový a to 17-19.8. zkrátka je toho dost a dost, nuda nebude...a tak na brzké zhledání za řidítky se těší Wilda.

Zpět

Vyhledávání

© 2012 Všechna práva vyhrazena.