Jeď abys žil...a žij abys jel...

Pravé České zabijačkové hody...

20.03.2017 18:44

Na které jsme se všichni již od zimy těšili, začaly přesně dle plánu, toho sobotního březnového rána 18 tého... Ctihodný mistr řeznický činil se jak řemeslo káže a i ostatní přípravné práce byly skvěle členstvem klubu zajištěny, takže když mě, pozdě se k vratům klubovny z brodska přibližujícímu...o půl jedné, volal předseda Karel, že se právě podává skvělý ovárek, já zrovna obcí Ždírec nad Doubravou projížděl jsem...

ale nezmeškal jsem ničeho a dobrot bylo co hrdlo ráčilo a k tomu lahodný mok Viléma s Perštejna...prostě paráda...obětavé ruce našich členek pomohly z ládováním jitrniček a špejlováním...

my, zruční a zralí motorkáři jsme se statečnš drželi sklenic s Vilémem...

Jitrničky projížděly dle navigace mistra řeznického kotlem...

diskutovalo se vášnivě...

o správné délce jitrnic...

A Péťa Plíšků byl konečně na stráži u něčeho opravdu státotvorného...

Jitrniček bylo pochopitelně mnohem více, ale já tu dobu asi byl s aparátem u sudu a pak se konala Výroční schůze...

Která ovšem vzhledem k našemu pánskému okounění u pípy, vypadá spíše jak schůze Klubu dámského...ale na druhou stranu, nemůžeme být napadeni kvůli genderové nevyváženosti...

A tak Na zdraví !!! a připijme s Mistrem řeznickým na příští bohulibé zabijačkové hody !!

Protože pokoutné plány islamistů zhatí, vepři naši boubelatí...a

více fotek v mobilu nebylo, neb zřejmě více než plnění paměťové karty, věnoval jsem se plnění bříška a tak kdo by měl nějakou pěknou po ruce, pošlete ji, rád doplním, zdraví  Wilda.

 

 

Zpět

Vyhledávání

© 2012 Všechna práva vyhrazena.