Jeď abys žil...a žij abys jel...

prezentace Jawiček

24.04.2017 19:02

Tak jsem byl v sobotu u Matesáků v Lošánkách podívat se a projet na novejch Jawičkách. Myslel jsem že pojedu ráno, ale u nás tak lilo, že jsem to opravdu vzdal a čekal jsem až přestane lejt a bude třeba jen poprchávat. Kolem půl 12 přestalo pršet a tak jsem vyrazil, samo, že po asi 2 kilákách začlo zase pršet, ještě, že jsem to nepodcenil a vzal jsem si nemoky. Celou cestu jsem si jich užil. Když jsem dorazil, bylo tam několik motorkářů a pár plechovkářů a jak na mě došla řada skočil jsem na novou třindu. Vím, že nejsem plně objektivní, jako fanda Jawiček, ale opravdu jsem na ní sedl a měl jsem pocit, že na ní jezdím už leta. Opravdu krásně sedne do ruky a je to taková čtyřtaktní Konopnice, co se nejlépe cítí kolem 90-100. Je lehoučká, slušně brzdí a dobře vypadá, zvláště ve světlé červené je to kočka. Pak jsem osedlal retro 660. Myslím, že to je pohodová motorka a dovedl bych si představit vyrazit s ní na nějakou delší cestu. Taková cestovní rychlost je 100-120, více už motor sice zvládá, ale pocitově je to na něj už trochu nepříjemné. Po prohlídce dílny a renovovanejch kouscích jsem si dal klobásku a pito a počkal až přestane pršet a dokonce i vykouklo slunce, tak jsem skočil na Jawku a vylil jsem k domovu. Byl to příjemný výlet, jen to počasí nějak nevyšlo.

Zpět

Vyhledávání

© 2012 Všechna práva vyhrazena.