Jeď abys žil...a žij abys jel...

Tak jsem pozdravil svého 1. motorkáře

08.03.2013 06:45

 

 
 
   

V pondělí, když jsem dokončil přezutí své čízky 175, vyměnil olej a udělal komplet údržbu jsem využil krásného slunečného počasí a vyrazil jsem na STK, protože jsem zjistil že mě v sobotu končí a tak jsem jí našlápl/chytla na první šlápnutí a vyjel do Chrudimi. Nový technik je asi taky motorkář, protože se čízka líbila, hlavně proto, že je vše původní a tak pokýval spokojeně, že vše funguje tak, jak má a protože byla škoda jet rovnou domů, vyrazil jsem k Pavlovi do Pardubic na kafe a pak oklikou dom, kde jsem cestou potkal letošního prvního kolegu a oba jsme na sebe radostně pokývli/ sláva je jaro/. Prostě prýma zážitek, ale to všichni dobře znáte, jenom jste neměli ještě příležitost.

Karel.

 

ilustrační foto

Zpět

Vyhledávání

© 2012 Všechna práva vyhrazena.