Jeď abys žil...a žij abys jel...

Teda mě se dneska nechce vůbec jít spát...

05.04.2012 21:42

Jestli to nejni čirá samolibost s tvoření toho našeho klubovýho webu...a tak vám, našim věrným čtenářům přidám ještě jeden dobrej vtip..

 

 

Mladý kněz má u zpovědi krásnou, nádherně stavěnou slečnu...

Mluvila barvitě o svých prohřešcích a jeho to dnes náramně vzrušovalo.

Řekl jí tedy, aby šla s ním, do jeho pokoje, tam ji vzal za ruku a vyptával se:

,,Udělal ti ten mladík tohle?"

,,Ano ,Otče,a hůře..."

,,Hmmm," řekl kněz a dlouze a vášnivě ji políbil...

,,A tohle ?"

,,Ano,Otče, a hůře..."

Nadzvedl ji tedy sukénku, odtáhl kalhotky a dlouze a požitkářsky ji škádlil prstem v rozkroku...

,,A tohle ? "

,,Ano, Otče, a hůře..."

Tou dobou byl už kněz na vrcholu vzrušení, položil rychle dívku na postel, vyhrnul sutanu a vniknul do ní...

A i tohle se mu podařilo ? "zasupěl

,,Ano,Otče, a hůře..."špitla

Když z ní tedy za půl hodiny ukojen a zpocený slezl,otřel si čelo a pravil:

,,Nevím co ještě horšího ti dcero mohl ten neznaboh udělat? "

,,No...měla jsem dojem, že jsem od něj chytla syfilis, šla jsem raději na kliniku a tam mi zjistili, že jsem HIV pozitivní..."

Zpět

Vyhledávání

© 2012 Všechna práva vyhrazena.