Jeď abys žil...a žij abys jel...

Výlet do Jawy

28.10.2018 16:56

Já jakožto sběratel a fanda českých motorek jsem nemohl vynechat příležitost, která se mě naskytla a tak jsem na 20.10. 2018 domluvil návštěvu a prohlídku expozice Jawiček přímo v Brodcích v nově opravené budově, kde jsem několik let nebyl. V sobotu jsme se sešli v 9.00 hod. na benzínce v Heřmaňáku a bez zbytečného zdržování vyrazili směr Týnec nad Sázavou. Přestože ráno byla kapku mlha, předpověď slibovala pěkný den na to, že je skoro konec října. Jen naši dědkové jeli autem, jinak jsme vyrazili na motorkách a bylo nás přesně stanovených 15 lidí. Cesta utíkala skvěle, mlha přestala kousek za Heřměňákem a dokonce chvílema vysvitlo slunko. Po necelých dvou hodinách klidné pohodové jízdy za kochání se podzimní krajinou, jsme dorazili před pěkně opravenou budovu fabriky Jawa, kde se k nám připojila ještě partička asi 5 motorkářů a po příchodu pana ředitele jsme šli na prohlídku. Nebudu popisovat jednotlivé expozice nebo jejich části, ale schrnu to do jedné věty a to, že je to prostě moc pěkný a je vidět, že to vytvořili lidi, kteří vědí co dělají a dělají to s láskou. Klobouk dolů. Po skoro třech hodinách prohlížení, poslouchání a vyptávání, nas fabrika vyplivla a my plni dojmů a spokojeni vyrazili k domovu. A protože jsme měli kapku hlad zastavili jsme se na obídek myslím v obci Sázava a po nakrmení se jsme dojeli v poklidu do svých domovů. Byla to paráda a určitě ještě nějakou akcičku vymyslíme.

Tak tu hoší ještě nemám, ale kdyby jste ji měl někdo na půdě, dejte vědět...

a žlutá je žlutá...už je tak...

Zpět

Vyhledávání

© 2012 Všechna práva vyhrazena.