Jeď abys žil...a žij abys jel...

Vzpomínka na akce

25.08.2018 14:17

Nevím jak je to možné, ale při rekapitulaci dosavadních letošních akcí se mě vytratila letošní výstava motorek v Praze a v Brně, kam jsme se zajeli podívat jak vlakem/do Prahy/ tak i autem /Brno/ V Praze nás asi všechny zaujala nová Jawa Speciál, což je závodnější verze již představené Jawa 350 OHC. Kapotáž je ve stylu starých závodních Jaw z dob Franty Šťastného a i když víme, že je to počeštěnej číňan je nám to sympatické a musíme se asi smířit s tím, že to už celočeská motorka nikdy nebude. Je to ostatně celosvětový trend. Pro mě bylo cenné , že jsem si zakoupil za slušné peníze velice slušné riflové motorkářské kalhoty Ayrton, které můžu říci se mě plně osvědčili a i v horku letošního léta se mě v nich suprově cestovalo. Mohu plně doporučit.

Další zapomenutou akcí byla vyjížďka za klukama ze skůtr klubu čezeta na Broumovsko do chatové oblasti Ostaš, kam jsem vyrazil s Láďou z HK a kde byl i Zdenda a Pavel. Akce organizovaná skupinkou príma lidí kolem Marcela Malypetra byla opět Super, ale podrobnosti si již nepamatuji. Příště budu psát radši hned, slibuju, už si totiš h.....pamatuju.

 

A NA ZÁVĚR JEDNA PECKA !!!!!!!!!

 

Své motorkářské ano si řekli Pavel s Laďkou a vzali to opravdu po motorkářku.  VŠICHNI MOC GRATULUJEM

Zpět

Vyhledávání

© 2012 Všechna práva vyhrazena.