Jeď abys žil...a žij abys jel...

Zima nás ještě krutě svírala

05.03.2013 18:40

Když se já, skoro jako klubovej vlastizrádce,podoben hradnímu pánu Vašku Klauzů, rozhodl posedět jednu únorovou sobotu s kamarády od měst pražských v námi již prověřeném skvělém Motodoupěti pana Davida v Humpolci, že je to dobrý podnik již víme a nálada byla skvělá a přechrupli jsme ve školícím středisku na Elefant, protože se v prostorách ubytovny jen tak lehce mzdilo...ba možná že se netopilo vůbec, ale o to víc chutnala ranní káva a tradiční výborná smažená vejce na slanině...normálně mi tečou sliny z huby když si na ně vzpomenu...Pavlovův rexlex neoklameš a ráno ve dvanáct autobusíčkem domu...dejchat jsem si mohl jak sem chtěl...a když jsem tam jel v sobotu navečír vláčkem...  no ne kurva, to víte že mě to sere!!! no ale co mám dělat ? když nechci místo slíbenejch tří měsíců mít tři roky... a tak alespoň dávám k lepšímu pár fotek z toho pohodového posezení...zdravím všechny Wilda...apropó...plán velký u mě jest...po páteční potomkově promoci se zdejchnout s elegancí Anglického lorda a využít své přítomnosti v městech Pražských k návštěvě akce Motovýstavnické a tak bychom se tam mohli možná i někde potkat...takže zatím čaues v Prágliku, W.

zralá motorkářská skqadra v nejlepších letech...i s panem Davidem

no můj profil jistě dobře znáte...

a mužský jistě taky...

a mohl jsem dát já hovado vědět...ale vono se to sesumírovalo tak narychlo...no neva, tak příště... W.

Zpět

Vyhledávání

© 2012 Všechna práva vyhrazena.