Jeď abys žil...a žij abys jel...

Burza Chotusice 3. 11. 2012

03.11.2012 17:48

Dnešního vcelku příjemného,mírně podmračeného dne, proběhla v Chotusicích již dříve námi avízovaná burza náhradních dílů pro motocykly a moto a auto veterány. Tento známý podnik se konal jako vždy v rozlehlém Chotusickém areálu a sešla se spousta prodávajících, kteří nabízeli zboží od nových dílu, přez použité díly v různém stupni opotřebení až po vyložený šrot a k tomu všemožný pelmel věcí s menší či větší historickou hodnotou, až po úplný brak. ale učel byl stoprocentně splněn...shánějící uspokojeni, my čumilové krásně naladěni atmosférou a já došel k názoru, že restaurování veterána je dnes vcelku pohodová záležitost, vyžadující buďto šikovných rukou a nebo tlusté peněženky...buď jak buď, jisto je, že dnes už kovošrot tak snadno nepohltí zbylé historické stroje a že je obrovská parta nadšenců ochotných je ještě vždy vyrvat z jeho nenasytného chřtánu, který už jich ostatně statisíce pohltil, ale dnes má chvála bohu útrum...  Potkal jsem kamarády Zdendu, Karla, Petra Košťála a jeho partu, Petra Diblíčka a další známé od motorek a ze srazů...pohoda... do Prahy na Pištěka jsem nakonec nejel...už se mi nechtělo...pojedu jindy...tak na další setkání kolem motorek se těší Wilda

pár postřehů z burzy...

 

stovky prodejců, stovky zákazníků...tuny věcí...

budiž světlo...pravil kdysi bůh...

i stalo se a zejména takle v noci se to náramně hodilo...

krásné motodíly všude...

ja...ich karbecálen...

toho materiálu i strojů pro budoucí jezdce malých kubatůr...

pěkný Simson

pařízek jak včera vyšlý z Týnce...

stroj zvláště vhodný k jízdě až na Slovensko...do Tater...

zaujal mě nový Pávík štíhlých vysokých tvarů...

těžce cestovatelská Číza...koupíš, sedneš a jedeš z Chotusic na kraj světa...

krásné emailové tabulky a firemní značky...

a zvláště tato...s mě tak milou tématikou...

a na závěr tento podivuhodný půllitr...

jestli to jezdí dobře...nemůže nikdo nic říct...

také byla spousta militárii které mi také udělaly dobře a ty ani neuvádím, to je materiál z jiného soudku...

ale na dno nějakýmu soudku zcela určitých a specifických tvarů, by se neškodilo zase někdy v nejbližší možné době podívat...

 

 

 

 

 

Zpět

Vyhledávání

© 2012 Všechna práva vyhrazena.