Jeď abys žil...a žij abys jel...

Chotusice

04.11.2012 12:48

Zdravím všechny, které jsem tam včera potkal a připojuji se k wildovi s tím , že je to pelmel všeho možného i nemožného. Já jsem tři burzy vynechal z pracovních nebo hlavně finančních důvodů, protože jet tam se stovkou nemá cenu a určitě by tam člověk objevil něco, co shání delší dobu a nemohl by si to koupit. Já jsem měl docela kliku protože jsem sháněl asi rok něco na čízu a ne a ne to sehnat a teď se těsně před koncem na mě usmálo štěstí a objevil jsem to. Ostatní jsem samozřejmě nenašel, ale i to je úspěch. Vlastně jsem sehnal ještě světlo na 90tku s krásným chromovaným tachometrem za pouhé tři stovky-nádhera. Radost jsem si udělal novou knížkou o terenních motorkách Jawa a ČZ a taky o vozech Lada, což jako hrdý majitel žigulíka nulajedničky ze 73 roku byla opvinnost a tak o dlouhých zimních večerech mám co číst. Tak ještě jedna burza je ještě letos a to 15 prosince v sobotu, tak se tam třeba uvidíme, pokecíme a uděláme si radost nějakym vánočním dárečkem pro svoje plechové miláčky nebo pro sebe. A kdyby někoho napadla nějaká zimní akcička, tak ať dá vědě

Zpět

Vyhledávání

© 2012 Všechna práva vyhrazena.