Jeď abys žil...a žij abys jel...

Dobrohošt u Dačic, Jawa jízda lesními hvozdy

02.05.2012 19:17

Tak jako v loni a v uplynulých sezónách, pořádali přátelé Jawy v Dobrohošti u Dačic další ročník jarních jízd po lesních cestách tamních pohraničních hvozdů, protože se mi vloni tahle akce náramně líbila, stál jsem před těžkým a neřešitelným dilematem, zda jet do Karlovic, což je také skvělá akce a nebo tam...nechával jsem rozhodnutí zrát a nakonec jsem se rozhodl s přítelem Jindřichem, že pojedeme do Dačic. V neposlední řadě jsem opět velmi rád chtěl navštívit svého dobrého kamaráda Milana, s nímž jsme se nějak delší čas nemohli potkat a poklábosit v klidu u pár pivek. Počasí nám vyšlo nádherné a akce byla opět naprosto skvělá a já se na své saidě protáhl zákoutími, do kterých bych jinak nikdy nešel, ale v koloně místních přátel jedné stopy a lesa, jsem normálně jel cestami co jsou třeba na Ukrajině a dokázal si tím, že mít na to měsíc, klidně tak s kamarády z klubu jedu a má saida by mě protáhla všude, skoro jako ten slavný Gruzavík...a měl jsem nádherně gulášový víkend, což mě milce dobrých gulášů činilo šťastným...první jsme vychutnali u Milana, který ho zvláště pro tuto příležitost uvařil a já plně dostál své pověsti strýce Balouna a spořádal ho nejmíň tři porce...pak byl guláš po dojezdu z lesních masívů od Dobrohošťských motofandů...taktéž suprový...pak se posedělo u pár pivek, přespal jsem u Milana a ráno, když jsem si mohl vybrat, co chci k snídani, byla má volba jasná a gulášek neskutečně dobrý a kdyby by mi ho byla má ženuška dobrá uvařila i doma k obědu, klidně bych si byl s chutí dal...a k večeři také...dobrý guláš můžu třikrát denně sedm dní v týdnu... akce se zkrátka vydařila a mě se akorát nedařilo podat zprávu o ní včas...a pár foteček jsem si dovolil...ne příliž uměleckých...a takže doufám, že v sobotu nic nebude stát v cestě mému odjezdu do Lanškrouna, na výjezdní zasedání Mělnických motopřátel...pěkný zbytek týdne přeje všem Wilda.

Zpět

Vyhledávání

© 2012 Všechna práva vyhrazena.