Jeď abys žil...a žij abys jel...

Huntířov 2018

26.09.2018 08:46

Letošní sraz ČS motocyklů v Huntířově u Železného Brodu na přelomu srpna a záři. A protože nikdo neměl čas nebo chuť vyrazil jsem sám jen se Zdendou na Jawičkách s Pávikama a po cestě v Chlumci se k nám přital Péťa Soukupů s jedním mladým čezeťákem. Po cesťě nám Zdenda sdělil, že má kontakt na jednoho sběratele a pokud bude doma, že by nám ukázal svoji sbírku. A stalo se. Nechci zabíhat do detailů ani uvádět, kde to je, ale všem nám spadla čelist a ukápla slina. Prostě něco neuvěřitelného, takovou sbírku jsem ještě v životě neviděl a to myslím, že jsem muzeí viděl dost. Stroje o kterých jsem jen četl jsem mohl konečně vidět na vlastní oči. Vydržel bych tam celý den, ale tma nás začala tlačit a tak jsme ho hnaly na Huntířov a zde jsme s poslední troškou světla postavili stany a šli na pivko. Chvíli posedět a pak do spacáků. Ráno nás vzbudili kapky deště, které po osmé hodině zesílil a vypadalo to, že to bude na dlouho. Taky bylo. Kdo přijel v pátek, tak tam byl, v sobotu přijelo pár hrdinů a tak tradiční počet asi 100 a více účastníků se značně omezil. Litujeme pořadatele, kteří vše připravujou a pak leje jednou za tři měsíce a právě v sobotu na akci. Místo projížďky jsme se podívali na film o cestování jawáků na polární kruh. Po povinné konzumaci naložených stejků jsme , když chvilku přestalo pršet, sbalili stany a za mírného deště vyrazili k domovu. Po asi 5 kilákách jsme šli do nemoků, protože začalo lejt. Já na Panelce s Pável, Zdeny na 634 s Pávikem a Alík na vypůjčené rejži jsme jeli ve vydatném dešti jak to šlo a ve vsi nás přes plnou v padesátce předjel týpek-pražák na bávu a pak nějak nemohl unýst, že ho celou cestu talčíme na Jawkách před sebou a on ne a ne nám ujet. Tlačili jsme ho před sebou až do Přelouče. Asi má do dneška depky. Od Přelouče už byla cesta bez deště a kolem 16. hod. jsem byl už doma. Škoda deštěm pokažené akce, která je jinak každoročně super a tak měli kluci smůlu. No snad příště a taky ve větším počtu

Zpět

Vyhledávání

© 2012 Všechna práva vyhrazena.