Jeď abys žil...a žij abys jel...

Léto v rozpuku

21.06.2016 13:05
Sezona v rozpuku...já zase uháněl podvečerním krajem rychlostí lovícího geparda a občas i víc a představa jízdy na pionýru mě přímo děsila...nějaký trubka v autě se čtyřmi kroužky, se mě snažil dojet a ohrožoval tím sebe i ostatní ůčastníky provozu a když jsem dojel dovolenkovou výpravu nějakých kamarádů motorkářů, vykašlal jsem se na něj a jel s nimi......krásně pohodově, jak s naším klubem...mít sebou spacák, ani bych snad nejel zpátky domů...ale jdu zítra do práce a tak jsem se musel na pumpě otočit, dát kafe a mazat zpět a pro změnu se na mě zase lepil nějaký pražáček v Golfu...mazali jsme to k brodu placama stošedesát a von vo mě dělal jako šílenec..když mě před brodem u cedule předjel, pořád v tý rychlosti, já už brzdil..dojedu ho a von to byl strejda jistě starší než já... no a pak že na silnicích blázněj jen mladí..i my, staří kocouři se dokážem ještě pěkně rozparádit ...tak vždycky šťastný návrat dom všem přeje Wilda. 
 
Zpět

Vyhledávání

© 2012 Všechna práva vyhrazena.