Jeď abys žil...a žij abys jel...

Letošní motosalon a výročka

22.03.2020 09:48

Letošní Motosalon byl v Brně a tak jsme se v poměrně malém počtu rozhodli vyrazit na kukačku na výstaviště do Brna jedním autem v pěti a jen tři jsme byli z klubu. Asi nějak lenošíme nebo co. Nicméně jsem já, Pavel a Turbo s dvouma jejich kamarádama vyrazili autem z Nasavrk kolem půl 8 a k Brnu byla cesta v pohodě. Najednou kolona jak prase až do Brna. Naštěstí jsme stáli u odbočky do  Popůvek a tak jsme to švihli přes město a byli jsme na výstavišti. Oba pavilony byli poné motorek a příslušenství a jeden plný hamburgrů, kam jsem ani nestačil dojít, protože kluci nějak spěchali domů a tak kolem půl druhý už jsme zase nasadali a ujížděli k domovu, takže to bylo takový letem světem a na mě moc rychly. Stačil jsem tak akorát pokecat s Jardou Šímou a Jirkou Kraftem z Jawy. Cesta domů byla bez problémů a zdržení a tak jsme stačil s rezervou ještě dojít na pravidelné páteční pivo. Na výstavě mě nejvíce zaujala expozice Jawy s novou indickou Jawou a pak motorky Royal Einfield, což je prostě paráda. 

Den poté, tj. v sobotu 7.3.2020 jsme se sešli jako vždy po výstavě na každoroční výroční členské schůzi s večerním posezením na klubovně. To jsme ještě netušili, že to bude na dlouho poslední. V 17. hod. jsme se naopak všichni sešli na kubovně a po povinné rekapitulaci loňského roku jsme se mohli věnovat zábavě a pojídání klobásek zapíjených pivkem a medovinou. Večerní posezení proběhlo v družném hovoru a plánování letošní sezony, což jak vidíme v dnešní situaci nebude tak jednoduché, uvidíme. A tak si přátelé můžeme jen přát zlepšení celkové situace , všem hodně zdraví a nějak to přežijeme.

Zpět

Vyhledávání

© 2012 Všechna práva vyhrazena.