Jeď abys žil...a žij abys jel...

Letošní Sraz sidecárů Vrbno pod Pradědem v kempu Ludvíkov

03.09.2018 19:08

Protože mi letos mnohé motoakce klubu protékaly doslova mezi prsty, rozhodl jsem se se Zdenčou, že podpořím motovýpravu Honzy a Líby Vaníčkových, jejich Honzy juniora a Vendy Drobka do Vrbna...ovšem po zralé úvaze a cestě na minulou akci do Ledče na saidě...zvolili jsme cestování plechovčičkou...dojeli jsme do Nasavrk a chlapi vyrazili statečně na motorkách a jen Líba nastydlá ze zájezdu s hasičstvem zvolila raději závětří naší ,,saidy"od skopčáků...

Cesta v příjemně výletním tempu uběhla bez problémů a my se v pohodě ubytovali v již předem prověřeném penziónu u Jeníčka a Mařenky, kde se krásně a pohodově bydlelo, posvačili jsme a vyrazili do nedalekého kempu, kde byl sraz ůčastníků akce. Pozdravili se s Betmenem a Stáňou a také s pořadateli z Motoclanu Vrbeňáků... Sidecárů byla spousta, všech možných značek a provedení, ale taková jako moje žluťaska nebyla žádná ...v sobotu ráno po dobré snídani jsme vyfasovali itineráře a jako Prezidentský speciál, doprovázený motohlídkou, vyrazili plnit úkoly, hledat si cestu tím krásným Jesenickem a užít si příjemný den při plnění zajímavých úkolů. Nápad se samostatnými itineráři je opravdu skvělý. Shodli jsme se na tom, že ho v nejbžší době musíme vyzkoušet i u nás, výhodou je, že není nikde žádná nadměrná kolona, každý si cestu hledá sám a nikdo nemusí na nikoho čekat, s někým se honit, či snad prskat, že někdo mešká...a díky plechovému saidkáru, vybavenému hned dvěma páry pátračských očí...Líba a Zdenča...vyplnili jsme itinerář tak dobře, že s ním Honza junior obsadil skvělé třetí místo !! Saidu jsme nevyhráli, což nás ani nemrzelo, zato jsme v příjemné zábavě poseděli a popili, ráno se vstávalo do deštíků, ale nic vážného...Rozloučili jsme se s Betmenem a Staňkou a vyrazili tím krásným krajem  zpátky k domovu..    možná si fakt příští rok půjčím káru za auto a přivezu se...bylo tam takových ůčastníků snad 20 nebo 25...já vím, že to není zrovna košér, ovšem když jsem si představil to nedělní ráno, že mám jet domů na saidě, byl jsem rád že nemusím...výlet to byl pěkný, pohodový, byť jsem ho s chotí absolvoval opěšalý a příští rok vyrazíme zase, přidejte se..

Zpět

Vyhledávání

© 2012 Všechna práva vyhrazena.