Jeď abys žil...a žij abys jel...

Motostaz Honda Olešnice

11.06.2012 20:59

 

Datum

11.06.2012

Vložil

Pavel

Titulek

Dojmy z Olešnice a schůzka v pátek na klubovně.

 

Olešnice dle mého názoru docela super, kdo byl může posoudit. Moc příjemné prostředí a majitelé těch všech moto HONDA moc fajn. Nikdo neřeší, že ani já ani Kaštan nemáme hondu a chovají se jako lidi. Wilík by tam s tou svou asi docela zářil, dokáží to ocenit.
Všechno perfektně připravené, jídlo jak od maminky, vyjížďka jak po České, tak po Polské straně Orlických hor, návštěva Polských majitelů a členů HONDA, muzika, grilované prase, pohoda, klid.
Určitě pojedu zas, mám na ně kontakt a je to předběžně domluvené na konec léta. Dám vědět dopředu.

Počítám na páteční večer s účastí na klubovně. Navrhuji, aby si každý připravil, kam by chtěl jet. Já nějaký plán mám taky, mimo termálů na Slovensku muzeum moto a auto v Rakousku. Viděl jsem fotky a je to úžas. Jawy a všechny moto do roku cca 80 a sportovní auta všech značek. Já tam prostě jedu.
Prospekty mám připravené

Zpět

Vyhledávání

© 2012 Všechna práva vyhrazena.