Jeď abys žil...a žij abys jel...

Náš předseda a kronikář v jedné osobě, pan Karel Vodrážka už dodal slíbený zápis ze zahajovačky a já jej ihned předkládám do fóra..

22.04.2012 21:30

 
Zdravím všechny členy , příznivce klubu i náhodné internetové zbloudilce a chci je seznámit s tím, jak jsme oficiálně zahájili letošní sezonu. Ranní počasí vůbec nesignalizovalo nic pěkného, protože pršelo a tak i Jindra přijel autem s tím, že u nich děsně lilo. V 10 hod. kdy jsme měli sraz na klubovně z důvodu příprav a postavení voj. stanu To už nám byl nebezký hrázný nakloněný a stavidla zavřel. Stavba stanu nám už nedělá potíže a tak jsme měli čas i na obídek v motorestu. Mezi tím přijeli kamarádi z Mělníka Břeclavi,Vrbna ale i bízkého okolí a tak jsme za pěkného počasí vyrazili do asi 40 km vzdáleného města Vysoké Mýto, kde je v místním muzeu výstava věnovaná století páry, tj. množství modelů různých parních strojů a vše co s tím souvisí a také něco od Sodomky, hlavně unikátně karosované Aero 50, což je bomba. Po prohlídce muzea jsme se vraceli již bez kamarádů z Měln?
?ka, které volaly prac.povinnosti, po státovce do obce Kočí, kde jsme kamarádkám z UK /naše průvodkyně z lonšké Ukrajiny/ ukázali dřevěný kostelík a poté dojeli do Nasavrk, kde jsme uložili stroje a začali se věnovat konzumaci různých lihových nápojů a pokecu. Po vypití všech lahváčů jsme se přesunuli do sokolovny, kde jsme si napravili chuť točeným a v popůlnočních hodinách šli postupně spát.
Letoční zahajovačky se zúčastnilo 24 strojů. Jeden dojel s totálně KO motorem na vleku a moje kejva si usmyslela, že chce novou svíčku. No mám jí rád a tak jsem jí ji věnoval a ona mě pak dovezla v klidu domů. Jinak nebyl žádný problém a těšíme se na letošní sezonu, kterou jsem tak pěkně zahájili.
 

Zpět

Vyhledávání

© 2012 Všechna práva vyhrazena.