Jeď abys žil...a žij abys jel...

Návštěva Vojenského muzea Lešany

05.08.2012 17:43

Jelikož jsme se do Lešan stále nějak nemohli dostat při nějaké klubové jízdě, rozhodl jsem se včera, že dnešní víceméně soukromou jízdu ku Praze, využiji k návštěvě tohoto muzea...a se Zdeninou jsme jej navštívili...své si tam jistě najde každý a pěkných exponátů je tam opravdu hodně a dalším bonusem bylo, že u pokladny vůbec nic za vstup nechtěli a šlo se volňáskem...i prodejnička vojenského materiálu byla slušně zásobena a měla více než slušné ceny, nemaje na sobě navaleno břímě překupníků, ale nic jsem si nekoupil, neboť v tom teplíčku co panovalo, mě představa, že si mám cosi z nabízených krásných oděvů zkoušet, přiváděla k nelibosti a vyvstával mě doslova pot na čele...a tak na ukázku dávám pár fotek z expozicí a můžeme si tam někdy naplánovat klubovou vyjížďku...pěkný nedělní podvečer přeje Wilda...a navíc zpátky jsem jel přez Ledeč N/S a už se napřed viděl, jak tu pojedu na své saidě o Melechovském okruhu...

tak pár fotek...

 

A byla tam i spousta motorek...převážně samozřejmě České výroby... dokonce jsem tam zapředl řeč s jedním

z uvádějících v expozici,načež vyšlo v průběhu rozmluvy najevo, že pracoval v nedalekém Týnci přímo v Jawě

a ten dobrý muž, vida můj zájem o exponáty, mě pustil dokonce posadit se do těch krásných zrestaurovaných strojů a 

vychutnat si tu dobovou realitu...

nechyběla ani spousta dalších vojenských vozidel všech epochálních konfliktů a z toho celá ředa obrněnců...

a též spousta dobových instalací...

A nejlépe se vypravit přímo tam, doporučuje jeden ze dvou motorkářů...Wilda

 

 

Zpět

Vyhledávání

© 2012 Všechna práva vyhrazena.