Jeď abys žil...a žij abys jel...

Pohodová vyjížďka

18.09.2016 21:34

Dnes tj. 18.9.2016 jsme si udělali takovou pohodovou klubovou vyjížďku. V 9.00 hod. jsme se sjeli na klubovně, odkud jsme vyjeli směrem na Hlinsko a dál na Krounu a Svratouch, kde je nové, nedávno otevřené muzeum historických motorek. Zde se k nám připojil Míra na své krásné Hondičce a vyrazili jsme na prohlídku malého, ale pěkně udělaného muzea, které je vytvořeno v opravené staré budově/typuji školy/. V jedné místnosti jsou české stroje např. Stadion 23 nebo Pragovka a  převálečná SV a OHV třiapůlky. Na chodbě visí staďáci a třeba Norton nebo Triumph a druhá, větší místnost je věnována převážně anglickým strojům, ale najdeme zde třeba i dánský Nimbus nebo BMW či DKW. Všechny stroje jsou nádherně renovované a muzeum je hezky udělaný. Jestli jsem dobře počítal, tak zde je 44 strojů a v budoucnu se má rozšířit ještě do podkroví. Po prohlídce jsme vyrazili směrem na Havlbrod a Humpolec. Cestou jsme se stavili U hrocha na obídku a kávičku jsme vypili potom už u Milana v Motorkářském doupěti. Po pokecu a kávičce jsme vyrazili k domovu. Stihnul jsem ještě semifinále a finále Zlaté přilby a krásně jsem se svezl. Navíc počasí nám přálo a kromě drobného mrholení při odjezdu z Humpolce, které dlouho nevydrželo jsme nezmokli, prostě spokojenost. Krásně jsme se projeli, jen škoda, že nás jelo jen pět, protože Míra nás ve Svratouchu zase opustil. Co ostatní motorkáři dělali?  Nevím kolik jsme najeli, ale odhaduji tak asi 150 kilásků, možná víc. Prostě příjemně prožitý den. Wilda by mohl přidat nějakou fotečku.

A Wilda tak činí a nemůže si tu nedělní pohodovku taktéž vynachválit...jel jsem si pohodovým tempem, a ač Luboš pravil, že se kochám až příliž...což tedy byla pravda a já svoji sportku dost podtáčel, ale zase jsem se nechtěl zbytečně lepit Karlíkovi na záda a dělat na skoro litru machra,což ovšem nijak neomlouvám, jsem už prostě jednou dědek a to mě nikdo nevodpáře a navíc jsem zvyklý zvolňánko na saidkáře...a dalším strašně pohodovým rozměrem jízdy prakticky na čemkoiv je ta slast, nemuset to jít pěšky...takže já jedu...a říkám si...Ty vole teď to tak muset ujít pěšky...to by bylo strašný...ta pomalost, ta bolest v zádech, ty ucaprtaný nohy...a ty jedeš...ty si bubláš...míjíš pohodlně ty stromy kolem cesty...to je prostě ta nádhera, to je ta nádhera a radost z jízdy...ty mý chůze ušetřený a totálně technikou zlenivělý nohy...tím prostě nikdo nehne a já jsem vlastně ten klubový mistr Šnek a jsem tím Šnekem rád...no vono taky tam stále spěchat, vždyť již sám slovutný učitel Národů, pan Jan Amos Komenský, pravil že...Veškeré kvaltování toliko pro hovada dobré jest ...a já se tímhle mistrovým pořekadlem řídím...a snad čím dál víc a jsem ve svý pohodě dá se říc..Tak ve Vlastějovicích na viděnou....zdravíme já i Kája...

Nikdy nepřekonaná nádhera emailových reklamních cedulí...

tohle je ale nádrž...

a já jednou na saidkáře už v muzeu..

a ty mý boty ušetřený projetou chůzí...

A věčné slunce motorkářských radostí...

 

 

 

Zpět

Vyhledávání

© 2012 Všechna práva vyhrazena.