Jeď abys žil...a žij abys jel...

Posezení mezi svátky...

10.01.2013 16:54

Trvalo to dlouho, ale krátký článek o předsillvestrovském posezení je tu... akce se konala za hojné účasti v příjemném prostředí hotelu na náměstí a byla stejně dobrá jako ta předvánoční...já dorazil autobusem a ten měl potvůrka kvůli prasklé hadici chladiče, zpoždění a tak jakmile nás to vyložilo v Nasavrkách na náměstí s hodinovým zpožděním, hned jsem běžel k pípě... pivo bylo výtečné, večeře rovněž chutná...kouřit se mohlo u kafíček a to až tak, i za vydatné pomoci sousedního stolu, že i mě kuřákovi  to začínalo smrdět, natož chudáci nekuřáci... ale jinak pohoda a příjemná zábava...popřáli jsme si po půlnoci do Nového roku a šli na kutě. Já spal díky Pavlíkovi Blažků dole u Včelařů v krásném vyhřátem pokojíčku..se ženou jak za mlada...a když jsme o půl jedenácté ráno vstávali a šli na motorest u pumpy na držkovou polívku...a já si dal hned dvě...abych nekulhal,pak kafíčko, čajíček... a pak jsme provedli ještě kolaudaci přestavby u Vaníčku na náměstí...Honzík a Líba chudáci museli  svátky nesvátky pracovat a nám jel naštěstí za chvíli autobus a já nemusel zhánět nějaké monterky k pomoci...víte přátelé, že i ta cesta autobusem má své kouzlo...

tak a jsme v Novém roce, tak hodně štěstí, hodně zdraví a pohody na cestách přeje Wilda.

večer začíná...

a poledne je tu...

Zpět

Vyhledávání

© 2012 Všechna práva vyhrazena.