Jeď abys žil...a žij abys jel...

POZOR změna akce

06.09.2012 20:18

Přátelé kamarádi změna je život a tak jsme museli změnit místo akce ......vše v knize návštěv

A zítra jedu já, Wilda a Utah na sraz čs. moto do Huntířova, jak bylo avízováno, jedem po 13. hod. od benzinky v Nasavrkách, tak kdo by chtěl jet s náma, může. Kluci jedou na sajdách a já na 634 s pávikem, protože bohužel nejsem čert, abych se rozdvojil jako  Pepa Vinklář v pohádce A čerty nejsou žerty nebo jak se jmenovala a tak bych mohl stihnout dvě zítřejší akce a tak chci zajet do Huntířova, ubytovat se a na chvíli zajet do Hradce, kde mám sraz od školy podívat se na kluky a protože jsme neměli žádnou spolužačku, která by mě mohla zdržet, tak se chci brzo zase vrátit zpět do Huntířova ještě popít s kamarády. Je to prostě honička a se sajdou bych to těžko stíhal. Tak kamarádi zítra v Huntířově u Železného Brodu, kde jsem byl i vloni a bylo tam fajn.

 

Zpět

Vyhledávání

© 2012 Všechna práva vyhrazena.