Jeď abys žil...a žij abys jel...

Přátelé, dávejte na sebe o víkendu pozor

18.05.2012 20:55

Teď jsem se vrátil z projížďky...vyměnil jsem na půllitru olej...tak říkám protáhnu ho...jen tak něžně, po dědečkovsku a jedu svoji štreku na Lipnici..zajedu k hradu, pozdravím Haška a jedu dolů na druhou stranu kopce, k silnici spojující Humpolec se Světlou nad Sázavou, s příjemným a utkvělým úmyslem se pěkně projet, neboť tuhle silnici nedávno krásně opravili a je to zážiteček si to po ní střihnout...ale když přijíždím ke křižovatce z Lipnickou silnicí...stojí tam spousty vozů, zastavená doprava, blikající policejní auta...přiblížím se, předjedu ta auta...přiblížím se k místu nehody,polda mě ukazuje abych to otočil...gestikuluji zda bych to snad neprojel...ne ne...otoč to gestikuluje polda...otáčím se...wolksvágen Transporter na boku v poli...a na škarpě ležící mrtvý...nohy v pracovních botách mu čouhají z montérek...nechci očumovat a kochat se cizím neštěstím, obracím a jedu zpět...a až teď z netu se dozvídám, že to byla žena...jak zabitá, tak řidička...no co vám budu povídat, už jsem se nesvez moc...a za Světlou ještě černá kočka přez cestu...naštěstí před křižovatkou, takže to neplatilo a já pak chvíli závodil dokonce z bavorákem,čtyrkolovým teda a docela jsem mu v těch zatáčkách podél Sázavy ujel...zastavil jsem u pumpy...šplíchl do nádrže a vzal si do kufru dvě...jo, někdy se to semele a je to hotové raz dva...nekončeme však pesimisticky dnešní zprávu a věřme, že kdo se má zabít na schodech,nebo zemřít poklidnou smrtí v domově důchodců, ten se neutopí a ani nevlítne v zatáčce na motorce pod kamión... tak pěkný víkend přátelé a zítra slavím ze zeťáčkovým oteckem toho vnoučka a tak mě držte palce, poněvádž to je zdatný a nezdolný tahoun a mý přecevzetí o nedělní projížďce by mohlo rychle vzít za svý...tak zdař a ráno do sedel motorek všem přeje usednouti Wilda.

Zpět

Vyhledávání

© 2012 Všechna práva vyhrazena.