Jeď abys žil...a žij abys jel...

první akce v roce 2020

16.01.2020 16:55

zimojarní akce v roce 2020

- 18.1.2020 návštěva národního technického muzea - výstava Fenomén Jawa

- 23.1. cestovatelský večer s Danem Pribáněm ve zruči nad Sázavou /cestování s trabanty,maluchem a Jawou zamluvit lístky na tel. 327531329 - infocentrum Zruč

- 1.2. tradiční tataráček s klukama od zelené jedle/obracet se na švejčka/

- 8.2. cestovatelský večer v Hradci Králové o cestování na motorkách royal einfeld po Nepálu /zajemci volat mě-Karel/

- 6.3. výstava motosalon tentokráte v Brně -pátek /volat mě a domluvíme auta/

- 7.3. výroční členská schůze spojená s večerním posezením - účast členů povinná - připravte si nějaké nápady na letošní oslavu 20-tého výročí klubu

- 19.3. cestovatelský večer s jardou šímou v kině v heřmanově městci /zajemci se hlaste mě nebo si zamluvte lístky na 778 888 772 infocentrum Heřmanův Městec

- 4.4. Retrogaráž Lysá nad Labem - vlakem nebo volat mě domluvíme auto

- 11.4. zahajovačka SCN spojená s večerní velikonoční zábavou /nezapomeňte na tombolu/ a kdo by měl nějaký nápad na cíl vyjížďky tak dejte vědět, docházejí mě nápady

- 17.4. cestovatelský večer s Vandráky  liška a Revai/ v Heřmanově městci v sokolovně / kdo se ozval, tak už jsem lístky zajistil, ostatní můžou zavolat na infocentrum.

- kdo něco zajímavého objeví, ať to napíše do knihy návštěv, nebo zavolá mě nebo Wilíkovi a on to dá na stránky

 

Zpět

Vyhledávání

© 2012 Všechna práva vyhrazena.