Jeď abys žil...a žij abys jel...

Sedím ještě v práci, je páteční odpoledne...

20.04.2012 15:55

V autě mám patnáct litrů benzínu do svý věčně hladový Jawky se sajdičkou a koukám z okna a střídavě blednu a rudnu vzteky, co ten svatej Petr vyvádí s tím jarním počasím...ještě v poledne jsem chodil jen v košili a teď...ale když se člověk nad tím zamyslí, musí uznat, že to v tom nebi neberou vůbec prvoplánovitě a svatej Péťa mě chce dnešního odpoledne ušetřit potupnejch prací na zahrádce, který jsem ženě neuváženě slíbil a chce mi dopřát dostatek času k technický přípravě na tu naši zahajovačku, abych mohl vše ještě v klidu zkontrolóvat, vypít si v pohodě jedno dvě pivíčka a zítra určitě bude líp a já teda doufám, že všichni naši příznivci už mají to zítřejší sobotní datum dávno zadřený hluboko po kůží a že se zítra sejdeme v plném počtu a parádně se projedeme...ovšem pozor za mnou, koupil jsem ten lepší benzínek...Verva prej, takže ho vervu do nádrže a vervu do něj pořádný množstvý toho svýho vonnýho voleje, aby si motůrek dobře předl...a bude tím pádem za mnou modrej  vonící vobláček ...takže na viděnou zítra se těší Wilda.

Zpět

Vyhledávání

© 2012 Všechna práva vyhrazena.