Jeď abys žil...a žij abys jel...

Stará Japonka

05.04.2016 13:11
Je to tady, je to tu...já se konečně urval a vyjel se trošku projet a už jsem s tím jarem hned chytil druhou mízu a propadl kouzlu rychlosti a řítil se směrem Jihlava místy i stodevadesát...přiznávám chlapsky, že poprvně v životě ale byla to paráda, ta ma stará Japonka na to má a sedí jako přibitá a vůbec mi nepřišlo, že tak letim, protože na tacháku bylo jen stotřicet mil...no je to paráda...už se těšim až zítra si dám tu štreku zase, tak kdyby jsme se už neviděli, vzpomínejte na mě v dobrym... protože to jsou ti zabití pitomci na silnicích, co maj na sedmdesátce na tacháku stotřicet a pak vyjede ten dědeček z vedlejší se starou stodvácou a už se nedá s tim nic dělat...ale když vono je to tak krásný...ten cvrkot...ten cval a
tak držte mi palce a já držim palce vám všem a pojďme na to, na tu sezonu...zdraví a spousty adrenalinovej zážitků přeje Wilda.
 
Zpět

Vyhledávání

© 2012 Všechna práva vyhrazena.