Jeď abys žil...a žij abys jel...

Tak jsem se dnes jako možná desítky dalších

24.11.2012 19:03

naposledy projel...ale možná nám ještě paní zima dopřeje dalších krásných dnů...ale nevíme zda nám je dopřeje zdraví a metla chřipky stále na nás dotírá a také už není až tak silný mladický zápal a zralý rozum kolikrát převáží nad dobrodružnými zážitky...ale dnes jsem se oblékl, ještě před tím dlouho přemlouval půllitra a když naskočil, tak jsem se oblékl, neb se zdálo za okny krásně ale takové žádné teplo tam nebylo...ale bylo sucho, slunečno a téměř bezvětří...alespoň u nás a tak já vyrazil do své oblíbené destinace Lipnické...ale vyjel jsem dlouho a kolem čtvrté už se tak nepříjemně protahují stíny...buď jak buď, trošku toho brumlání svý Hondičky jsem si ještě užil a nějakou tu zatáčičku si projel...v krají bylo krásně...jak jsem tuhle citoval...musíme poprosit Martina z Mělníka, aby u svýho jmenovce orodoval, a ať k nám ještě nechodí... do té své práce...a nebo možná, kdybysme se složili na tu trochu dobrýho pití a Martin by ho pořádně vožral...třeba by byl až do Novýho roku klid...proč prostě ta naše krásná země nemůže pít tu svojí vodu nějakejma jinejma způsobama...třeba vykopat nějaký kanály přímo od moře...nebo zavíst potrubí a rozchodit koloběh vodstva bez toho, že by muselo pršet a chumelit...kurňa vědci !dělejte do prdele s tím už něco... tak palečky všem nahoru...Wilda.

já na té lLipnici snad musel v minulosti bydlet či co...

mě je ten hrad tak blízkej...jako by mi snad někdy tehdá v minulosti patřil...

i s městečkem k hradu přináležejícím Lipnicí...

i v podhradí bylo nádherně...

A jen kříž s prvním zabitým motorkářem v českých zemích nabádal k ryze rozumné jízdě...

 

Zpět

Vyhledávání

© 2012 Všechna práva vyhrazena.