Jeď abys žil...a žij abys jel...

Tak jsem se toulal alespoň po aukru

31.10.2012 19:48

A konal informační průzkum ohledně plánované jízdy v příští sezoně a to jízdy malých kubatůr, zjistil jsem, že je tam k mání za lidovou cenu neuvěřitelné množství všech možných strojů a značek...také jsem si říkal, že co je pro jednoho malá kubatůra, může být pro jiného už kubatůrou leteckých motůrků a pro mě a Drobka, je vlastně malou kubat§rou už ta naše milovaná třipade...takže když pojedu se sajdou s váma a se Zdéňou, tak vlastně na každýho z nás připadá jen stopětasedma, což už by bylo berný a já bych nemusel tejrat nějakého nebohého pionýra z bagáží v kopci a proti větru... a navíc mít kamerku, může z toho motovýletu ta má ctěná spolujezdkyně ze saidy udělat doslova dokumentární film...no uvidíme, probereme to o té prosincové akci, pokud se nepodaří podniknout něco ještě v listopádu...

a pár ilustračních fotek jako vždy...

třeba tenhle krásnej Mustang...ford to sice nejni...

ale na fordu by nebyla taková prdel...

a slavná a prosnulá tažná kobyla takových jízd... Suchýho Babeta...

v jarní zelené...a rudá a rychlá..

ovšem po váhovém převážení, si my...korpulentnější postavy, můžeme v klidu dopřát nějakej ten kubík navíc...

co třeba takováhle krásná stopade...

a místem i pro sličnou stopařku...

no a umíte si mě představit na tomhle...

jak medvěda v cirkuse...

ale taky bych to dojel...

je to jen vo stavu psychiky...jako ostatně všechno na tomhle hrbolatým zemským povrchu...

A tak taková pěkná malá kubatůra z Týnce...

nebo kousek něčeho v plechu je-li libo...

prej čerstvej a zachovalej nález...

no ale tohle je taky krásnej kousek...

modrej Pérák...supr osvěžení v té již trošínku lehce fádní jawácké červeni...

a nebo klasická Itálie...

krásná, ale to už by bylo moc...

to by na to stačil třeba tenhle stopětadvacítkovej číňan...

ale nakonec usuzuji, že ta saida bude pro mě nejlepším řešením...

uveze mě...i tu moji a tak já vlastně zabiju dvě mouchy jednou ranou...pojedu na výlet a ještě ji vyvezu...

pěkné dni, byť povětšině bez motórek přeje Wilda,

Zpět

Vyhledávání

© 2012 Všechna práva vyhrazena.