Jeď abys žil...a žij abys jel...

Vlastějovice 2016

27.09.2016 20:40

Letošní společné setkání klubů proběhlo již poněkolikáté v příjemném prostředí zařízení Radost, kde je radost zavítat a posedět s přáteli. Letošní datum bylo 23.-25.9. 2016. Očekával jsem příjezd Fandy s Boženkou, ale bohužel nemohl dorazit, protože měl malou nehodičku, ale hlavně, když se jim nic nestalo. Vyrazil jsem tedy  přes Golčák do Vlastějovic, kde už byl Pavel s Vlaďkou a pár kluků od Mělníka. Postupně se sjížděli kamarádi od Mělníka, Chocně i od nás a když nás byl dostatek, proběhla lehká oslavička narozenin Fandy z Jedlí s panáčky Drsoňe a slivky a dobrého dortíčku s jednohubkama a pak jsme se nacpali výpečkama a zalili to dobrám pivínkem. Některým se to zalíbilo natolik, že vydrželi popíjet skoro do svítání. Po ranním probuzení, hygošce a vydatné snídaničce z nabídky pana domácího/hemenex,párečky, vajíčka a obložáky/ jsme vyrazili na projížďku do Pelhřimova, kde jsme prohlídli muzeum kuriozit a rekordů a po obídku v místních občerstvovnách jsme se vydali do Humpolce do motodoupěte na kávičku, ale bylo tam tak narváno, že to odnesla benzínka a kafe z automatu. Pak jsme se bohužel musel vrátit domů, protože jsem šel v neděli do práce. Ostatní se pak vrátili přes prohlídku mostů zpět do Vlastějovic a po večeři a tataráčku se opět příjemně posedělo a to tak, že někteří prý měli ráno očička jak otvory na mince v automatech. I když jsem tam již nebyl věřím, že to byla pohoda jako každý rok. Je jen škoda, že stále má Mělník početní převahu a od nás je stále menšina, no snad příští rok.

Výprava v Pelhřimově...

Prohlídka Pelhřimova a jeho Muzea kuriozit a rekordů...

Dala všem pořádně zabrat...

A já objevil v Pelhřimově kostelík, o němž jsem neměl ani tucha...

A to jsem si myslel, že to tam už znám...

Zpět

Vyhledávání

© 2012 Všechna práva vyhrazena.