Jeď abys žil...a žij abys jel...

Vrbno

10.04.2016 13:09
Tak naši hoši vyjeli na ten krásný a slavný výjezd na pedesátkách do Vrbna pod Pradědem a my, co jsme nemohli, ať už z jakéhokoliv důvodu, jsme se dohodli, teda zatím Standa a já, že za nimi dojedeme na kus řeči v sobotní podvečer a to na strojích majících nějakým způsobem tu padesátku v označení a tak já mám tu padesátku s jednou nulou navíc a Standa k tomu s třístovkou a ten příjemný sobotní podvečer, to bude supr výlet, jako za starých časů, když jsem to jezdíval v noci na sedmsetpadesátce do Králík...kdo by měl zájem s námi jet, dejte mi vědět a sraz bude někde potrase...nebo u nás v Brodě,mezi 16 až 17,oo... jel bych už hned teď, co se mě týče, ale pracovní povinnosti a pár teď večer skousnutých kousků mi v tom brání, takže, kdo sleduje náš občasník, dejte vědět, vyrazíme na tu nádhernou podvečerní couračku nejkrásnějším obdobím roku a užijeme si stejně jako ti klůcí na kozích deších a možná víc, zdraví Wilda.
a aby to vnadilo...tak nějaká kočička k upoutání pozornosti...
Zpět

Vyhledávání

© 2012 Všechna práva vyhrazena.