Jeď abys žil...a žij abys jel...

zahajení sezony 2024

24.04.2024 16:10

Protože jsem vloni nějak vypustil psaní cestopisů a dění v klubu, protože si to stejně většinou píšu jen pro sebe a na stránky skoro nikdo nechodí a,  tak jsem nějak neměl ani chuť něco psát. No, ale nějak jsem to přehodnotil a rozhodl jsem se, že se letos polepším a budu o dění v klubu a jednotlivých akcích psát častěji i když většína členů na ně nejezdí.  A tak začneme letošní první akcí a to byla výstava motosalon, která byla tentokrát v Brně a kam jsem jel jenom já a Pavel. Jeli jsme ve čtvrtek před obědem a byli jsme tam těsně před otevřením pro veřejnost a tak jsme měli dost času a hlavně prostoruj na klidné prohlédnutí všeho, co nás zajímalo. Zaměřili jsme se na výběr skůtru pro Pavla a tak jsme postupně navštívili stánky Hondy BMW a Voge a poslední značka nakonec vyhrála. Vystava to byla pěkná a tak jsme konstatovali, že jsme si udělali krásný klidný výlet.

Naslednou sobotu tj. 2.3. proběhla každoroční výroční schůze klubu, kde jsme domluvili vše potřebné a po delsí době jsme se téměř všichni sešli a pobavili. Taky jsme se domluvili na zahajovačce a letošní společné dovolené.

Než proběhla zahajovačka zůčastnili jsme se ještě někteří zahajení Podolské jízdy v Bílém Podolí, což je vždy klidná a pohodová akcička, které se letos zúčastnilo 58 motorek a vyjeli jsme od hřiště v Bílem Podolí do lomu Borek, kde byla přestávka na prohlídku lomu a dále se pokračovalo do Našeěic, kde byla na hřišti přestávka na kávičku a pokračovalo se zpět.My jsme se ale odpojili a jeli každý po svém.

Druhý den jsme si udělali svůj výlet na výstavu do Havlíčkova Brodu na výstavu ČS. motocyklů v místním muzeu na náměstí, kde už nás čekal Wilík a společně jsme vyrazili na pěknou výstavku 40 českých a slovenských motocyklu veterán klubu HB. Po zkouknutí výstavy jsme dali občerstvení na náměstí za krásného počasí, které by jsme brali i na zahajovačku.

Zahajpvačka.

proběhla dne 20.4. 2024 v sobotu za hrozby příšerného počasi a to se také vyplnilo a tak, když jsem se ráno probudil do sněhové nadílky, tak jsme vše přehodnotil a zapůjčil si náš obecni mikrobus Ford a vyrazil ke klubovně, kde bylo již od pátku pár kamarádů z Mělníka, kterí dorazili ješt za jakž takž počasí a rádi nechali motorky odpočívat a naskákali do aut a po 10té hodině vyrazili do Práčova, kde nás na přehradě čekal prohlídka elektrárny s poutavým výkladem Zdendy, který zde pracuje. Protože počasí bylo více zimní než jarní, vypustili jsme návštěvu rozhledny s požehnánaím pana faráře, protože by stejně nebylo nic vidět a motorky jsme v podstatě sebou neměli a jeli jsme na oběd do penzionu VIS, kde jsme se dobře naobědvali i když polovina na chladné terase, kterou jsme měli zamluvenou. Hold nás počasí letos vypeklo, ale jednou to muselo přijít, prtože jsme doposud měli vyjimečné štěstí a vždy bylo krásně. Po obědě jsme se přesunuli na klubovnu, kde mohla začít velkolepá oslava několikerých narozenin, protže jsem měli oslavit Marušky a Lubošovi 70tiny, Utahovi 55tiny, Křovákovi 40tiny a Janiny 55tiny. Pod vedením šéfkuchaře Švejčka se na grilu točili dvě prasokejtičky, pěnil nám Bernardek a holky připravili množství slaných i sladkých dobrot a místní nasavrcká medovina tekla proudem. Za družného hovoru po kolektivním popřání oslavencům, večer utíkal nějak rychle a najednou ani nijak moc nevadilo hnusné počasí a tak se osazenstvo střídalo v teple klubovny a pod stanem u kejtiček, na které dohlížel Švejček. Postupně jsme se vytráceli do svých pelíšku a kamarádi do ubytovaní, které je v Nasavrkách problém sehnat a tak jsme i dopředu domluvili i ubytovaní na zakončovačku, kdy jediny volný termín je už teď jen 28.9.2024 a tak už víte, kdy bude zakončovačka a máte čas si udělat volno.

© 2012 Všechna práva vyhrazena.