Jeď abys žil...a žij abys jel...

Zahajovačka a následná jarní Motorkářská taneční zábava...

09.05.2018 19:25

Tak jako každý rok, zahájili jsme sezonu a letos jsme pohodovou jízdou vyrazili poměrně za časného rána hnedle do Vysokého Mýta...a znáte to krásný český lidový pořekadlo ? Ve Vysokým Mýtě...ve Vysokým Mýtě...udělal mě dítě...což je taková ta košilatá lidová průpovídka,jenž tak neodbytně vytane nám, zralým chlapcům, vcelku přirozeně na mysli... protože kromě toho v Brně, v Brně...udělal mě mrně...leč my jsme si to svištěli ráno do Mejta...saida za saidou a za námi ten zbytek, že to tak musim po saidkáristicku říct...a mě se vybavila v helmě ta rozkošná píseň mýho voblíbenýho barda, Honzy Vyčítala...že...A už jsme zase na tý starý dráze...povídáme řeči z Bobří hráze...na zádech usárny nebo tele...v hlavách starý nový Hlasatele...no a už se do kalíšků za šera nelévá Zelená příšera...a vše v tom jeho tak kouzelném ráčkovacím dialektu...na čele Míra jako místní...a krouhal jsem to statečně za Karlem, až jsem občas musel i brzdit...a dorazili jsme na Vysokomýtské náměstí...potěšili se jeho příjemnou sobotní atmosférou...abychom se pak vydali na prohlídku pěkného musea Vysokomýtského karosářství, které založil a vypiplal k obrazu svému pan Sodomka...načež se na jeho firmu sesypaly všechny ty dějinný patálie a vyvynulo se to, tak jak se to vyvinulo a my jsme se po posezení u kávy a zmrzliny vyvlnili z Mejta ven a Míra  to vedl takovejma divokejma zákrutama, že mě to načisto uondalo a propadl jsem se na chvost výpravy a bublal si pohodově zpátky do Nasavrk...poseděli jsme na clubovně a potom šli připravit taneční zábavu a nezbytnou tombolu...Zábava se vydařila,kapela válela skvěle... všichni si zatančili, byť třeba jen u stolu nebo u pípy a bylo zase ráno...na klubovně bylo nádherně, no a kolem desáté zase dom...

Tak ať se nám v sezoně roku 2018 všem skvěle daří... 

Zpět

Vyhledávání

© 2012 Všechna práva vyhrazena.