Jeď abys žil...a žij abys jel...

Zakončovačka

14.10.2012 20:11

    Tak máme za sebou ofiko zakončení sezony i když samo to neznamená, že už na motorku nesednem. To , že jsme přehodili zakončovačku na 13. bylo asi dobrý, alespoň co se počasí týče, protože bylo nádherné sluneční počasí, i když páteční večerní hnus tomu nenasvědčoval. Kolem 10 jsme se sešli na klubovně, kde však již bylo od Kaštana a Pavla vše připraveno a tak jsme jen pokecali, dali obídek a čekali na 13. hodinu /nějak moc třináctek/. O půl druhé 15 motorek vyrazilo směrem Pardubice, kde jsem domluvil prohlídku soukr. sbírky plochodrážek, což si myslím stálo za kouknutí, protože pochybuju, že má někdo větší a ucelenější sbírku plochodrážních motorek. Dál jsme vyrazili na Podhůru, kde jsme někteří vylezli na rozhlednu Bára, protože jsem tam ještě nebyl, i když jezdím prakticky kolem. Je to zajímavá konstrukce a rozhled byl taky pěkný. Potom jsme dorazili zpět na klubovnu a zde již Kaštan nažavil svůj vynález- plynový gril a na něj hodil klobásky a naložené masko a Pavel nás potom docpal americkejma českejma bramborama, dost dobrá. Večerní pohodové posezení na klubovně bylo v poho, ale  jak dopadlo o tom moc nevím, protože jsem musel jet domů, což mě mrzelo, ale nešlo to jinak. Že není konec motosezony jsem viděl hned v neděli, protože od brzkého rána jsem koukal na moto GP a odpol na Zlatou přilbu, což byla pro mě pohodová neděle a mezi přenosy jsem dělal na vratech od garážičky, prostě pohoda. Jak dopadlo posezení nám jistě  sdělí přímí účastníci, pokud si to budou pamatovat.

Zpět

Vyhledávání

© 2012 Všechna práva vyhrazena.